Monday, November 9, 2009

Hari....Minggu..yang amat memenatkan...

Minggu ni memang menyakitkan kepala aku...dah hampir hampir stop kepala aku ni nasib baik tak stop..kalau tidak memang la..kertas periksa budak budak menimbun ..punya la banyak...pastu tu tugas sebagai guru kelas lak..mak aih punya banyak..uhuhu..nasib baik lah ALLAh bagi aku ketenangan...kalau tidak memang da tak ada kot aku ni...hahaha..tak lama lagi aku dah nak habis mengajar kat sekolah nir...

1 comment:

adik jack said...

cik...memang dah x lame lg pon ko nak tinggal kan sekolah ni..aku harap ko jgn lah lupa kan kenangan2 yg ade kat sekolah ni semasa ko mengajar di sekolah ni...anggap lah kita semua di sekolah ni macam satu family...

Followers