Tuesday, November 3, 2009

Kem Remaja Islam..


Pertama kali pengalaman aku jadi fesilitator..tak pernah pernah aku di jemput jadi fasi ni..aku ingat susah la sangat..rupa nya senang sahaja..kat sana banyak pengalaman baru aku..bukan sahaja aku dapat mencari ilmu dalam bidang pendidikan tapi dalam bidang fesi juga...itu lah nama yer rezeki...



                                                                  Ustaz Wadi Annuar Ayub                                                                         Rakan seperjuangan aku di syria..


Gambar AJK Kem remaja
Kak Maryanti & Ustaz Firdaus
 dan anak yer....


Kump 1..
Fasi : kak Aisyah.


Kumpulan Pelajar Perempuan
&
Fasi Perempuan..\
Duduk Kiri : Kak Yan-Kak Tanty Zalina-Shafira-Nazirah

ni awek Kem
Qeela dan Ayu

Peserta semua mmg semua yer kurang didikan agama tapi jika ada rasa diri nak berubah insyaALLAH
ALLAH akan tolong..

No comments:

Followers