Monday, November 10, 2008

kemana arah tu anak bangsa kita???

Hari aku tak tahu nak wat apa??walaupun tinggal sebulan lebih lagi aku akan duduki exam sem pertama...huhuhuh..aku hanya hafal sikit sikit jer...entah tetiba jer rasa malas...aku tak nak ulang tahun lagi..aku rasa nak balik mesia sekejap...entah la..walaupun hati tetap sayangkan syria...rasa hati mmg nak idup kat syria..tapi skang ni aku sedih tgk anak bangsa aku sendiri rosak...yang mahu kejarkan dunia sampai akidah dan kehormatan diri tergadai...sedih aku lihat...Tengoklah bila ada org nak bangkitkan suara nak menegakkan islam di negara sendiri..cepat cepat mereka kata kami ni sesat la...habis caci maki diseburkan...adakah mereka tak fikir semua ini...itu la..marilah sama sama kita berfikri...bagaimana nak gemilangkan kemabali agama islam sebagaimana gemilangnya zaman RASULALLAH S.W.T. dan para sahabat mereka......sambung nanti erk...cari idea...huhuh

No comments:

Followers