Tuesday, December 15, 2009

Bulan Kesedihan(syahar huzun)

Hampir 4bulan aku kat mesia ni..macam macam pengalaman aku dapat kali ni...pengalaman yang paling aku tak leh lupa..adalah kejadian kemalangan Motor yang hampir meragut nyawa aku,ALHAMDULILAH ALLAH masih sayang dengan aku...kalau tidak..tak dapat lagi la aku mencium bumi SYAM.. itu la ALLAH yang maha Pengasih lagi maha penyayang....

Pengalaman paling manis adalah aku dapat kerja menjadi seorang tenaga pengajar di sebuah Sekolah Agama Sra SRI AL-UMMAH.aku diterima oleh Guru besar disana atas pertolongan sahabat baik aku MUSTAQIM..seba dia la aku kenal sekolah AL UMMAH.itu semua perancngan ALLAH...apa pun terima kasih pada ALLAH dan MUSTAQIM..

Akhir akhir ni lak sibuk dengan kem kem lak..jati fasilitor....hahahah...cam cam gak...seronok..sampai mak aku pelik..banyk lak rezeki nyer...

Itu la..aku nak nasihat kepada semua kawan kawan aku yang berada di UNIVERSITI tak kia la dalam negara atau LUAR NEGARA...jangan annggap orang yang mengaji ilmu ALLAH ni tak ada masa depan..jangan anggap orang yang tak ada SPM ni tak leh cari makan..kita ada ALLAH..dan kembalilah kepada ALLAH dan kita yakin kepada ALLAH bahawasnya DIA yang memberi rezeki dan maha pengasih dan maha penyayang..yakin lah ALLAH adalah segalanya...

1 comment:

adik jack said...

salam cik...aku minta maaf jika selama kita kerja sama-sama,aku ada termarah ko yg x disengajakan...walaupon kita dah berkawan hampir 10 tahun,baru tahun ni lah kita dapat duduk kerja sama-sama...bile ko dah balik ke sana nnt,jgn lupa kat aku dgn warga al-ummah...

Followers