Monday, October 26, 2009

Pengalaman demi pengalaman...

Dah dekat sebulan rupanya aku berkerja...sedar tak sedar aku mula menyayangi semua pelajar aku kat Al-Ummah..uhuhu..lag-lagi 1Umar Al-Khattab..walaupun mereka nakal..tapi mereka menghiburkan hati aku..bila mask kelas ada mesti ada sahaja hal mereka yang nak diadukan kepada aku..biasa la budak budak..rupa-rupanya kerjaya seorang ustaz ni susah rupanya..tengok senang jer..seronok jer..tapi banyak mengajar erti kesabaran dan kecekalan akal yang banyak menguji jiwa aku...kalau nak ikutkan nak terajang jer budak budak nie..hahahaah....tapi fikir anak orang..kalau anak sedara aku memang dah kena pelankong dah dengan aku...eheheh...sekarang ni diaorang dah exam final year..rasa tenang la sikit...kalau tidak nak kena hambat diaorang masuk kelas...uhu boleh giler woooo....

No comments:

Followers