Wednesday, July 1, 2009

hari--hari yang sungguh memenatkan

kali ni aku nak tulis pasal hal aku dan hari sebelum bertolak ke Homs-Raqqah..yang aku sendiri akan kendalikan sebab program kali ni aku jadi pengarah,jadi semua akan aku kendalikan dengan izin ALLAH..walaupun aku mendapat tentangan dari bebagai pihak manusia yang kurang berpuas hati dengan HARGA..bagi aku itu semua cubaan..biasa la manusia kan mana leh tgk org lain buat benda lebih dari orang tu..sebab apa yer?Kalau kita fikirkan balik tentang sifat manusia ni mmg teruk la..sebab yer ALLAH nak lihat mana satu hamba yer yang tahu erti kesyukuran...kalo semua yer sempurna n perfect..payah la..dalam dunia nyata ni hanya ALLAH sahaja yang sempurna..kalau ALLAH buat semua sempurna siapa yang akan masuk neraka..jadi aku kena sabar la..insyaALLAH ALLAH akan bantu segalanya kalo kita ingat dekat dia..semuanya akan menjadi senang dan dipermudahkan yang susah..marilah kita doa sama sama agar semua berjalan dengan lancar...

No comments:

Followers