Saturday, May 23, 2009

Sebab apa Kipas ni Berada di depan bilik aku...

>="try {parent.deselectBloggerImageGracefully();} catch(e) {}" href="http://2.bp.blogspot.com/_TedZ9cNMdC0/Shf-2QHbTpI/AAAAAAAAAdM/QMQPD3iQ1Fs/s1600-h/DSC01416.JPG">kejadian ni terjadi pada hari ni..pada tengahri waktu syria..sebab yer bau yang kurang menyehatkan...mmg org yang mengeluarkan sehat..tapi orang yang membau dan menghirup yer macam nak mati bila dia bau..huh...giler la...sampai aku nak masuk bilik pun terpaksa tutup hidung..cam nak pengsan aku dia buat yer..bila di tanya..semua gelak..hahah...tak nak ngaku.. huh..cuba korang teka..siapa yang wat bau yg tanpa disegani ni.



bagi la jawapan kat kalam kita o.k...atau tinggalkan comment..selamat mencuba...Kalau nak cuba jawab tinggal kan nombor da 1 hingga 6..

No comments:

Followers