Saturday, May 23, 2009

keamanan yang dirasai...selepas exam...

gambar hanya sekadar hiasan
da habis da exam huhu semua dalam kenangan rasa boring lak bila asyik duduk rumah..sampai kawan kawan datang ziarah aku kat rumah...WEH FIZI KO TAK RETI KELUAR RUMAH KER????MACAM ANAK DARA LAK KO NI???MALS KELUAR RUMAH!!!!tersenyum aku...sebenarnya mereka tak tahu apa sebab nya aku tak keluar rumah..huh..PANAS??tak..PANAS bukan penyebabnya...penyebabnya adalah PANAS MATA..biar la aku tak pergi kemana mana...asalkan kat rumah relaks..tenang....kalau tak silap satu masa dulu aku pernah terdengar kawan kata...yang berbunyi begini kalo tak silap la dari kalam ULAMA..LEBIH BAIK TIDUR DARI BANGUN..tapi tido seorang ulama dengan tido seorang awam adalah sangat BERBEZA!!! tidur ulama sebab diaorang nak berehat..sebab kejap lagi mungkin diaorg nak buat kerja dakwah...tapi tido orang AWAM tak kira waktu...kalo da jumpa bantal dan selimut sejuk sambil tu buka kipas..fuh..dari kol 9.00pagi arini sampai la 10pagi esok la baru bangun..bila ditanya dah berapa lama tido..sejam jer...fuh..kalo org tu blur pemikiran yer..mmg senggal la..ada ker sejam...dari 9.00pagi HARINI sampai 10.00pagi ESOK!!!..huh giler kan....beginlah sifat manusia pada AKHIR ZAMAN..huhu kembali hal aku tadi..PANAS MATA tu bukan yer apa..rasa ye istilah panas mata ni terkenal dikalangan ahli bait aku...huhu..jadi tak payah la cerita lebih lanjut cuma aku bagi klu sahaja..hal yer begini..semua yer berkaitan kepada wanita pada MUSIM PANAS..jadi paham paham la..heheh..begitu la cerita aku bila da habis musim sekolah..duduk rumah jer la..malas yer pasal...

No comments:

Followers