Friday, November 7, 2008

Hati yg gundah gulana....

YA ALLAH
aku ini hamba MU yang amat lemah...
aku tak kaya,aku masih memerlukan pertolongan Engkau..
tapi mengapa YA RABB...
Asal aku minta tlg pada manusia yg mampu..mereka mencaci ku...
mengapa ya ALLAH..
sedangkan mereka pun manusia yg diutuskan oleh Engkau
YA RABB....
siapakah yang akan membantu orang menimba ilmu agamaMU
YA ALLAH...
sedangkan mereka menerima Nikmat yg terlalu banyak dari MU
YA ALLAH,,...
YA ALLAH..
sekiranya cara aku ini silap...
Engkau tariklah Nikmat kesihatan ku ini
dan Engkau pindahkan lah kepada mereka yang telah
Mencaci orang yang mengata ku YA ALLAH...
biarlah dia sihat supaya mereka boleh berfikir dengan waras..
YA RABB...
aku memohom Ampun kepada MU
sekiranya cara aku meminta ini salah..
Engkau Redha la cara aku ini...
tenangkanlah hati hati mereka yang sedang mencintai dunia...

AMIN YA RABB....

No comments:

Followers