Monday, October 13, 2008

Seminggu selepas mula sekolah..

Pada 7hb 10 2008 aku diterima semula masuk ke sekolah ma’ahad ta”lim tahili abu nur..alhamdulilah rasa lega di hati mula terasa selepas mendapat keizinan masuk ke kelas..haahh rasa keinginan dan semangat baru ula menyelubungi hati yang kehausan ilmu yang masih kurang di dada..tapi insyaallah tahun ni aku mesti lulus 99%..dengan ketabahan hati untuk berusaha aku akan kuat belajar tahun ini walaupun apa sekali pun yang datang aku nak habis kan pengajian kat sini lepas tu aku nak amik bidang lain lak…hahahaah
Apabila masuk kelas ini lah jadi yer…apakah ini akan membawa aku satu kejayaan…..lihat dan renungkan….

Keterangan gambar :-
1-Pada pukul 7.30pg ketekunan mendengar dan penuh semangat…
2-Dah mula start ngantuk..dah mamai la katakan…dah stim…
3-Mula cover line nak tido..kejap buka kejap tutup..takut kantoi…..ngan ustaz…
4-Dah Berjaya..keyakinana yang kuat untuk tido dengan selesa..tak kantoi punyer…..hahaahaah
5-itulah aku masih nak cover line lagi..sapai pedih mata…hahahaah


Itulah kegiatan aku dalam kelas kalo tak tido makan atau kacau orang supaya jgn ngantuk,insyaallah lepas ni takkan terjadi lagi…hahahahah..
Kepada para pelakon harap aafkan aku,terutamanya yoep..hahhah kesian ko kena kutuk..hahahah…

1 comment:

nadia rusli said...

wuah,,siap ader keterangan gambar..haha

Followers