Thursday, July 24, 2008

seronok n sedih..

emm arini aku rasa merdeka sikit la sebab dapat tido atas tilam huhuh sebab 2hari aku rasa tido atas simen surau airport syria yang nak roboh tu..sakit sakt badan aku..sebab nya...heheh kena tunggu keputusan keluarga kak lina n abang hasni sebab diaorg dapat tiket waiting utk pulang ke tanah air doha mereka..huhu lepas 2hari aku duduk kat airport 2 jam pada hari ke tiga baru la aku dapat tido n aman dengan rasa seronok sebab dapat kembai ke tilam n bantal aku..huhuhtapi tak apa nak wat cam ner dah nasib badan..tapi seronok gak masa tido dapat pengalaman dikerumuni lalat hampeh..yang tak makan saman dan tak faham..yang aku benggang giler dengan diaorang...habis aku maki semua..hahahah papehal pun rindu gak kat diaorg terutamanya kat ANIS,AMIRAH n SOFYAH..huhu ada ke diaorang panggil aku "UNCLE"terasa diri aku tua cepat...hahahahahaha...

No comments:

Followers