Sunday, June 10, 2012

Setelah...

     Alhamdulillah...sudah hampir tiga bulan aku kerja di Sekolah Rendah Agama Integrasi Al-Amin...Kali ni mengajar anak anak orang yang berasa diri mereka besar..tapi mereka lupa yang mereka dimuliki oleh tuhan yang maha Penyayang.tapi apa pun beginilah kisahku yang bakal bermula di sini...
     Cukup hati ini merana kerana seorang perempuan yang betul betul aku sayang..pedih ..pahit semua ada...letih nak melayan kerenah kaum hawa ini.Nak itu la nak ini la...Dulu aku berkawan jugak dengan orang yang beajar agama..tapi al-kisahnya paham paham jer..jika akibat cinta monyet...mmg takkan kekal.tapi sekrang fikrah ku ..cara ku...sudah semakin berubah..dunia yang aku kejar lari dan tetap lari...akhirat yang ingin aku kendong keciciran...

No comments:

Followers