Wednesday, December 28, 2011

Kisah Semalam

Sekarang aku dah mula bekerja cuma pelajar sahaja yang belum mula sesi pembelajaran lagi hanya guru sahaja Start awal...

semalam aku duduk makan malam bersama dengan Ust wan,dia bagitau mengenai kisah Umi Syakirah yang aku nantikan bilakah aku mendapat tarikh untuk bertunang...akhirnya ust wan meminta aku bersabar seketika kerana ada masaalah sikit dengan keluarga,menurut apa yang di ceritakan aku terpaksa bersabar selama setahun kerana keluarga nya ingin mendidik lagi umi kerana usi yang terlalu muda untuk kami bersama...bagi aku itu bukan masaalah besar untuk aku menambah lagi hari mujahadah aku...

InsyaALLAH kesabaran kami akan di balas dengan Cinta yang sejati...kesabaran itu tuhan akan membalas dengan kebahagiaan...

No comments:

Followers