Wednesday, December 28, 2011

Kisah ku...

Pgi ni pagi pagi dah mengadap blog aku...Baru balik dari Risda terus jer nak tulis blog..walaupun sikit..inilah coretan hti ku....

Malam ni alhamdulilah aku dapat bermuzakarah lagi dengan sahabat tokey Shisaha aku...banyak benda dan maklumat yang aku dapat..agak sedih jugak bila aku mendengar luahan hai dari sahabat ku...sedih sebab ada kawan kawan aku belum lagi mengenal erti Syukur dalam sesuatu nikmat tuhan..walaupun sudah berkahwi...tapi itulah warna warni dunia akhir zaman...hati dan jiwa kita kalah dengan Nikmat yang nampak di depan mata..walaupun nikmat yang di beri adalah sementara waktu sahaja...

Walaupun aku kurang solat...aku tahu hukum hakam...tapi hati ni sedih...bila dengar ada lagi sahabat belum lagi erti dunia segalanya....Cinta tuhan..Ya ALLAH bantulah aku...bantulah kami mendidik jiwa jiwa yang kosong....


malam ni Pecah rekod lagi....Lepak kat Risda sampai 5.30pagi...3balang..macam nak pecah kepala aku....hahahahh

No comments:

Followers