Friday, December 16, 2011

Kejadian malam ini...

Malam ini cukup sedih bagi aku...keletihan dan pengorbanan yang aku telah korbankan...akhir najis yang aku dapat...seperti seorang yang terhegeh hegeh kan perhatian dari para sahabat semua...

aku menjadi bosan bila duduk di rumah...semua orang bising di telinga ku...buat ini tak boleh ..buat iu tak boleh...letih mendengar leteran orang tua ku...akuhirnya aku ambil keputusan untuk keluar seketika ke titiwangsa...bila dah sampai macam biasa la...ICE LEMON TEA dan SHISHA SYAMAM  SUPER la jawab yer...aku dapat uga jumpa sama kawan ku...tapi sekejap jer la...dalam setengah jam sahaja...dalam masa yang sama aku downlod cerita la sebab internet ni sawabarina laju untuk mendownlod..tapi itu la...janji punya janji ..menanti seorang sahabat lg untuk keluar be karoke...akhirnya hampus cam apa entah...letih menuggu kat sekolah...akhirnya balik dengan hati yang sedih....

No comments:

Followers