Saturday, December 3, 2011

Alhamdulilah

Alhamdulilah aku masih bernafas lagi...semua yer baik baik sahaja..baik ahli keluarga aku....sahabat-sahabatku....semua er alhamdulilah bila dpt dengar kaba berita...sekarang ni seklah semua dah cuti jadi sesiapa yang pegang jawatan sebagai guru...mereka akan melabuhkan tirai untuk tahun 2011..bercuti selama satu bulan setengah...tapi aku masih tak  bercuti lagi....sibuk dengan program cuti sekolah dan hal hal luar aku...dalam minggu lepas masa aku memang pack giler...letih badan lesu...semua ada...dari pagi kerja sampai la ke petang...sekarang ni sibuk dengan PROGRAM DAURAH TAHFIZ &FARDHU AIN 2011 anjuran Persatuan kesedaran pekerja pekerja islam DBKL...buat program di PERPUSTAKAAN KUALA LUMPUR,mmg best..penyertaan pun agak memuaskan....

InsyaALLAH program ni akan habis pada 9\12\2011 akan adakan majlis penyampaian hadiah di bangunan HQ DBKL..doakan kami semoga berjaya....

No comments:

Followers