Monday, August 15, 2011

Letihnya...

Adus...letihnya hari ni...bukan sebab penat kerja ..penat melayan hati ...Dulu...aku terima Ain sebab aku betul betul sayang dekat dia...tapi demi untuk menjaga air muka aku..aku putus kan jugak hubungan setelah sekian lama aku menanti jawapan..akhirnaya tetap yang sama...dan sekarang kau dah bina hidup baru dan berkenlan dengan orang yang baru..rasaya macam sama sahaja...niat aku ikhlas...nak berkawan dan terus nak jadi kan isteri...tapi aku akan menanti selama 3tahun untuk mendapatkan jawapan yang sedang bemain di Hati aku....tapi itulah cabaran aku..jika aku di terima dan dia sudi nak terima aku sebagai Suami...maka Tapak pejuangan aku yang ke 2.Bagaimana aku nak merialisasikan kehidupan aku sekarang ini...adakah aku dilema atau di permainkan...

No comments:

Followers