Wednesday, September 29, 2010

Kerja...Kerja...

Hari ini cukup 6hari aku di bumi Malaysia...apa yang aku dapat sekarang ni hanya lah keseronokan yang tak tahu nak wat camner da...keje..keje...bayak benda nak kena buat sekarnag...dengan Mengajarnya lagi...mengajar pulak bukan 1 tempat..tapi 2 tempat... 1 dekat Putrajaya Presint 8(2) 2 dekat Al-Ummah...uhuhu...penat!!!

Bila balik rumah pulak bosan...tak ada apa nak buat melainkan mendengar abh dan mak berkata kata..kata..kata...kadang kdang tu sakit gak telinga...aku wat bodo jer..dengar..kao da tak tahan tu keluar jer la..pergi lepak mana mana yg leh di lepak..

Bila pergi Darul Furqan..yang ada hanya orang yang sama...kawan kawan lama dah tak ada...yang amat menyedihkan ialah sahabat aku di masa sekolah Darul Furqan dulu Helmi(POKYA)..aku dapat tahu beliau dah meninggal...huhu itu pun dapat itu pun dapat berita selepas 2 minggu...

skang ni dah nak masuk bulan Oktober...keje masih lagi tertangguh...uhuhu..memang amat membosankan...ke hulu dan ke hilir la aku...skang ni aku ada masa lapang hanya 2 bulan sahaja..bapak bosan!

No comments:

Followers