Thursday, June 3, 2010

Semalam

Ini hal Semlam..semasa waktu petang waktu Syria..Status YM aku Bertulis....

Berehat sebentar bersama KIT KAT...

tak lama beberapa minit sahabat aku...

......****: Boikot KIT KAT..!
aku : Kenapa ?sebab apa?
...*** : buatan Israel..


Pendapat aku lah...

Tol ker apa yg kawan aku cakap? bagi aku betul apa yg dia cakap..tapi aku kurang setuju sikit sebab apa?
kita tengok pada sudut lain...bila masa kita boikot?bila dah kena serang baru nak boikot?betul ker?

Imbas kembali...

tak lama dulu Nabi Junjungan Besar kita di Kutuk oleh seorang Kartunis Sweden...hal ni sudah lam terjadi..akhirnya seorang pekerja dalam jabatan majlis Fatwa Saudi membongkarkannya...baru lah kita tahu...dan masa tu juga kita BARU nak BOIKOT...


Hamas seru Intifada yang ke 2 seketika dulu..

dah hampai beratus n berjuta rakyat Palestin Syahid..baru la nak Boikot...
lepas tu senyap la pasal boikot....





APA NIH!!!..mana sifat Bersatu n kesatuan kita?

lawakkan.....dalam masa yang sama kawan aku pon sama gak...
















                           

No comments:

Followers