Tuesday, May 25, 2010

Oh dunia ku..


Oh dunia ku..
Sekarang ni dah masuk minggu yangke 3 aku bercuti..rasa bosan yang teramat telah menggelubungi jiwaku kerana tak tahu nak buat apa dah…kerja ku setiap hari hanya la tido…makan…cc..seperti tiada kehidupan baru bagi ku..musim panas yang telah banyak memberiku kekuatan untuk Manahan kekuataan iman yang amat sungguh!! Kdang kadang aku kalah dalam bisikkan syaitan yang tidak putus putus menggoda manusia yang tidak berdosa…aku ini dah lah insan yang teramat lemah tak dapat menahan nafsu wanita yang menjulingkan mataku …Alhamdulilah aku masih ada ALLAh di dalam hati..setiap kai aku hendak memikirkan kerja kerja yang terkutuk  ALLAH memberikan aku satu daya kekuatan untuk meninggalkan segalanya…

Hati Ku…
Hatiku setiap hari merundung rindu kepada seseorang dan sering ingat kepada seseorang…biarlah diri aku ini bertepuk sebelah tangan sahaja..asalkan aku mah melihat orang yang aku saying bahagia dengan orang lain..walaupun member ekuatan yang termat sangat insyaALLAH ..dan apa yang etrjadi terhadapa diriku ini tetap aka nada hikmah di sebaliknya…

Oh jiwa…
Oh jiwa  kenapa engkau menajakku ke kancah maksiat???sedang engkau tahu aku ini hamba yang seringkalah dengan bisikkan Syaitan!!!
Ya ALLAH !!! bantulah hamba Mu Ini!!!

Badan…
Badanku yang sering penat dengan membuat kerja yang berfaedah..kemana aku yang dahulu yang risaukan dosa yang sering aku buat….



No comments:

Followers