Tuesday, October 6, 2009

kenangan semua

Alahamdulilah semua yer berjalan seperti biasa..biasa la dah lama tak balik ke tanah air ni..asyik merantau jer kat negara orangkan.tapi dah itu matlamat hidup aku merantau sambil mencari ilmuadat ..lihat adat resam orang lain...skang ni aku mencari ketenangan sekejap...tapi dalam ketenangan ada keresahan...

Memori aku...

29.9.2009
Brek depan aku ptutus secara tetiba..demi nak saving duit aku mengelak dari terlanggar kereta proton perdean V6 dan terus langgar divider(pembahagi jalan)nasib baik ALLAH sayang kat aku lagi..bagi aku bernafas semula..motor pon tak teruk sgt..hanya brek tangan jer patah...tangan aku terkoyah..kena 10jahitan...luka luka tu biasa la..kejadian ini berlaku selepas ku dapat kerja di sekolah...



2.10.2009

Aku skang da mengajar sementara cuti ni aku mengajar di sebuah bawa salah satu jemmah yang terkemuka di sekolah..alhamdulilah semua yer baik..biasa la jadi guru ni bukan yer senang...lagi lagi ngajar budak yang baru nak kenal dunia..darjah 1..nakal daorang MASYAALLAH..macam hitler ganas yer...







1 comment:

adik jack said...

pakcik...bile ko dah keluar nnt dr sekolah..gambar2 ni lah yg akan jd kenangan ko...anak2 murid akan igt ko sampai bile2...

Followers