Saturday, October 10, 2009

Hari yang Memenatkan dan hari yang menyeronokkan..

Semalam aku berjalan melihat keindahan Bumi melayu yang dah lama aku rindui kicauan burung burung..bukan lagi bunya hon hon yang memekak kan telinga..rasa tenang sekali sekala balik malaysia ni...kalau selalu tak boleh la.semalam sabtu banyak open house..kalau nak g semua tu mmg tak larat la kang perut mmg oleh pecah...semalam pergi bandar country homes jumpa sahabat aku abu lais..hahaha dia da makin tinggi skang ni....lepas tu pergi ke rumah ain..hahaah tu yg seronok tuu..dapat la aku tgk camner kehidupan dia,akhir yer terjawab segalanya..yang ain ni bukan la dari sebuah keluarga yang susah..tapi sederhana..alhamdulilah keluarga yer berpendidikan agama..mak dia pulak spoting..banyak ceritanya huhu seronok gak la bila tengok suasana kampung yang tenang...kitaorg ziarah ain tak lama sebab munawi nak kena masuk keje pukul 7 malam aku lak nak kena pergi terus speed ke petaling jaya..jauh kan .petaling jaya aku kena g rumah terbuka  si aten lak...kat sana leh jumpa si nurul lak...emm mmg penat bulan syawal nie..

1 comment:

adik jack said...

huh...rumah aku ko x nak gi....

Followers