Monday, September 14, 2009

Perginya Ramadhan aku pun meninggalkan Syam buat sementara....

Da cukup 6tahun 1bulan aku tinggal di syria ni..disini lah aku belajar segalanya tentang kehidupan dan megenal erti duniawi yang sebenar..rupa rupaya dunia yang aku cari selama ini adalah sementara sahaja...bukannya untuk selamanya...kalau tidak silap aku ada salah satu hadis NABI MUHAMMAD S.A.W. yang bermakna dunia ini adalah satu persinggahan sahaja buat orang yang beriman kepada ALLAH..dan kebahagiaan untuk org kafir...dan org yang tak beriman dengan ALLAH...

Alhamdulilah aku seronok duduk disyria ni dah macam negara tanah air aku pula..walaupun bermacam macam dugaan yang aku pelajari disini..

Tak lama lagi aku akan meninggalkan bumi Syam ini buat sementara waktu sahaja..dan akan lenyap sementara keindahan dan kesibukan yang berada disyria ini buat sementara waktu sahaja...moga aku merindui mu wahai SYAM...

No comments:

Followers