Saturday, September 6, 2008

Mana Satu Yang Perjuangkan Islam!!!!




Assalmmualaikum W.B.T.

Emmm arini aku nak tulis pasal politik la sikit..sikit jer sekadar pendapat jer..aku sebenarnya tak minat nak berpolitik politik ni..aku tahu politik ni semua main kotor tak kira la...PAS ke UMNO ker..PKR ker..sama sahaja...tapi mereka kata nak perjuangkan ISLAM...tapi benar ker...bila berhimpun..MasyaALLAH semangat bertakbir semua...huhuh tapi para pengikut yer uish takut gak la..semangat berkobar kobar..huhuh kesian...aku pelik la bukan kah kita dah ada sebuah negarayang Harmoni...Merdeka..

16september ni...apa yang akan jadi...benarkah ada sebuah negara baru yang akan dipimpin oleh Parti Pembangkang...huhu takut gak la bila aku dengar...semuaorang nak pimpin negara..diaorang tak takut ker apa yang akan di persoalkan oleh ALLAH satu masa nanti...?


pening la..aku sebagai rakyat Malaysia ni rasanya rasa bersyukur...dengan Kepimpinan sekarang...tak kira PAS or UMNO or PKR..semua yang aku rasa bagus...baik la cam ni...aku redha sahaja yang mana menang...tapi kalo diaorang dapat pegang MALAYSIA satu hari nanti...dapatkah mereka menunaikan janji yang telah ditaburkan sekrang...benarkah??kalau diaorang menang benarkah diaorang akan membina Islam yang Suci????

No comments:

Followers