Thursday, August 21, 2008

Alah Emak Kawin kan aku....

hahaha pepagi lagi aku dah tepon mak aku...huhu dah la abang aku wat hal..ni aku pulak minta kawin...kah..kah....nak tahu aku tanya cam ner?
Aku : Mak fizi nak balik tahun depan nak kawin...
Mak : ko lak jangan nak wat pasal aku sekeh kepala ko..hahah nak bagi anak orang makan apa?
Aku : Alah mak kan ALLAH dah janji dia akan buka pintu rezeki pada sesiapa yang nak meneggakkan Agama dia....itu pun satu ibadah...
Mak : Pandai ko jawab erk...keje dulu...buat apa yang patut dulu..insyaallah ada rezeki.....

huhuhu cam tu la...perbualan mak dan aku arni...

pastu lepak kat cc dot net lak..tgk kawna aku si LAI baru kawin...huhu jeles giler..sakit jiwa jer...tgk berkepit n bini dia kat cc...huhuhuh sabar jer..nasib baik leh tahan lg...kah...kah...

pastu ptg tadi sebelum asar...ngan pak su wali...

hai fizi kita ni dah lanjut bila la kita nak kena panggil seruan huhuhu
Pak su :ana ni nak kawin n arab sebab ana suka budaya arab...ana nak anak ana leh cakap arab...
Aku : (gelak jer la...)abis ko org apa?bukan melayu?

begitu la perbualan ku arini kawin kawin kawin......

No comments:

Followers