Sunday, June 8, 2008

Sedihnya....Setiap pertemuan ada Perpisahanya....


4orang jejaka dari kanan:aku(tuan yer blog),bro jarir,bro fahmi,bro hasan..
barisan hadapan lelaki kanan:Asma,Aimi,Farhah,Izyan,Nursyamimi,Busra,Bariah,
Aisyah(kaklong)
duduk depan kanan:Izzah,Aminah,Fatin,fiqah,raihan...
antara ramai ramai ni ada gak yang mengaku comel..cuba la korang teka?

Tinggal lagi 4hari aku akan berpisah dengan sahabat perjuangan ku dari UIA,mereka datang syria adalah ingin mengikuti kursus belajar cakap arab..tapi tak tahu la fasih ke tak lagi...rasanya dah kot..kalo dah alhamdulillah la..kalo tak memang aku sekeh kepala diaorang semua...walaupun mereka dah banyak belajar bersabar dengan dengan ahli syam yang terlalu baik layan mereka tapi rasa yer selalu gak la kena kelentong...heheh biasa la arab..tapi mereka ini lah yang akan mengajar dan akan mengembangkan ilmu arab ke serata malaysia dan akan menjadi para da'i pada satu masa akan datang,insyaallah..aku percaya mereka akan tabah lakukan semua tu... walaupun selalu kena ngorat tapi mereka tetap dengan citara rasa mereka gak nak lelaki melayu...wawawawawa...insyaallah akan dapat yang terbaik untuk mereka..aminnn...walaupun selalu kena kacau kena ngorat kena kelentong bila naik teksi n beli barang kat souk hamidi..mereka tetap tabah..dan mereka akan tetap akan datang kedai tu kali kedua untuk beli barang yang sama..dalam ramai ramai ni ada jugak yang comel comel...wakakakakak....o.k la teruskan perjuangan wahai Adik Adik ku...pesanan Akhir dari Geng sadat la tahzan inna ALLAH ma a ka...

No comments:

Followers