Saturday, October 13, 2007

Hari raya pertama di syria pada tahun 2007

Buat pertama kalinya aku beraya dengan orang yang bukan seagama sunni dengan ku..tpi bab pasal agama ni aku kurang sedikit..aku lebih mementingkan masaalah sillaturrahin sekarang...yang bermasaalah besar bagi pelajar di bumi syria,aku dan serta ahli bait aku mengambil kepututsan ingin beraya denagn orang yang berbagai bagai bentuk dan agama..tak kisah la..asal kan aku seronok..dan mungkin boleh melupakan masaalah aku yang sedang aku fikir..tak kisah la apa orang nak kata..biasa la orang melayu mmg macam tu mulutnya tak pandai nak tapis..hahahha...aku memang sedih dengan masyarakat melayu yang sedang mundur...hanya memikirkan masaalah dunia dan politik setempat...ingin menjadi orang yang terhormat..tapi lupakan orang bawahan..hanya memikirkan hal sendiri...o.k la papehal pun aku maafkan diorang...

No comments:

Followers